Klantenservice

Hulp op afstand
Heeft u problemen met u computer? Installeer het programma Teamviewer door op de volgende link te klikken:

TEAMVIEWER

Orderstatus
Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u per e-mail een orderbevestiging waarop u kunt zien wanneer een order uitleverbaar is, indien alle producten op voorraad zijn zal de uilevering meestal de volgende dag plaatsvinden.

U kunt natuurlijk ook altijd contact opnemen met 4u-com voor uw orderstatus (050-5013890)

Levertijden
Als een artikel op voorraad is dan is de levertijd 2/3 dagen, als u uw bestelling wilt afhalen is de levertijd 1/2 dagen.

Voorraadindicator
Bij elk artikel wordt de voorraad weergegeven door middel van een voorraadindicator, voor de betekenis van deze symbolen kunt u hierop klikken.

Track&Trace
Als uw bestelling is verzonden kunt u deze traceren door gebruik te maken van het track&trace systeem,
Onder uw persoonlijke profiel vind u de optie “UW ORDERS”, wanneer u deze aanklikt worden al uw geplaatste orders weergegeven. Bij bestellingen die zijn verstuurd wordt een TNT logo getoond, door deze aan te klikken wordt u doorverwezen naar de track&trace pagina waar u uw pakket kunt traceren.

Betaalwijzen
Bij online bestellingen kunt u kiezen voor rembours, iDeal, vooruitbetaling en Contant (bij afhalen).

Rembours
Bij een levering onder rembours betaalt u contant aan de postbode. Bent u op het moment van leveren niet thuis dan kunt u uw bestelling afhalen bij een postkantoor bij u in de buurt en treft u een bericht van de postbode aan in uw brievenbus. Het maximale orderbedrag bij een rembourslevering is € 2000,00. Het is overigens niet toegestaan om het pakketje te openen voordat er is afgerekend met de postbode.

iDeal
Rabobank, Postbank, ING en ABN Amro rekeninghouders kunnen heel eenvoudig en betrouwbaar betalen via iDeal. Bij het afrekenen van de bestelling kunt u aangeven dat u met iDeal wenst te betalen. Klik dan op de iDeal-betaalknop en selecteer uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling. Het bedrag wordt direct van uw bankrekening afgeschreven en 4u-Com wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

Vooruitbetaling
Bij vooruitbetaling krijgt u na het plaatsten van de bestelling een e-mail met daarin de betaalinstructies. Nadat 4u-Com de betaling heeft ontvangen ontvangt u hiervan een bevestiging en zal de bestelling worden verzonden.

Contant
Mocht u uw bestelling willen afhalen dan kan dit per:
•    Pin
•    Contant
•    ChipKnip


Ruilen en retourneren
Het kan gebeuren dat u een product of bestelling wilt terugbrengen dit kan zijn omdat:
•    Het geleverde product is defect of onjuist
•    Het geleverde product is beschadigd tijdens transport
•    Het geleverde product is binnen de garantietermijn defect gegaan
•    U bent niet tevreden over het aangeschafte product of heeft zich vergist


Afkoelingsperiode
Producten die vallen binnen bovenstaande criteria kunnen 7 dagen worden geruild, de kosten en het risico van de retourzending zijn voor rekening van de klant. De afkoelingsperiode van 7 dagen geldt alleen voor consumenten. Geopende en/of geïnstalleerde software , geopende verbruiksartikelen, beschadigde en/of incomplete artikelen kunnen niet worden geruild of geretourneerd.

Transportschade
Allereerst is het belangrijk dat u nooit een beschadigd pakket bij ontvangst aanneemt. Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd, dan dient u binnen 24 uur op het postkantoor proces-verbaal te laten opmaken of bel 0582-33 33 33. Zonder dit verbaal kunnen wij het product niet omruilen. Neem vervolgens contact op met 4u-Com via telefoonnummer 050-5013890

Retourprocedure
•    Zorg dat u uw (kopie)factuur bijvoegt bij de zending
•    Zorg dat u een duidelijke klacht omschrijving meestuurt
•    Zorg dat het product compleet wordt ingeleverd
•    Zorg voor een degelijke verpakking
•    Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent
•    Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt
•    Alle kabels, drivers, programmatuur, handleidingen etc. aanwezig moeten zijn
•    Wanneer na testen op ons servicecenter een defect niet wordt geconstateerd, worden mogelijke verzendkosten en onderzoekskosten in rekening gebracht.